سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رمز ملاقات سید عبدالکریم!
جمعه 85 مرداد 20 توسط طلبه

سید عبدالکریم پینه دوز هفته ای یک بار خدمت امام زمان می رسد رمز ملاقات دیدارش چه بود؟ چگونه  موفق به لقا  و دیدار امام  زمان «عج» شد؟  همین سوال را از او پرسیدند.فرمود:من یک شب حضرت ختمی مرتبت را در عالم رویا زیارت کردم گفتم  یا جداه ،یا رسول الله،من خیلی علاقه دارم خدمت آقا زاده شما برسم،چه کنم؟ هر دری می زنم نمی شود ،جدم فرمود:فرزندم روزی دوباراول صبح  و اول شب، برای حسینم گریه می کنی اگر می خواهی خدمت امام زمان برسی این برنامه را انجام بده. می گوید این برنامه را یکسال انجام دادم صبح ها می نشستم خودم برای خودم روضه ی کربلا می خواندم ،غروب هم می نشستم مقتل می خواندم و گریه می کردم یک سال که از این جریان گذشت دیدم دیگر دارد راه باز می شود.

بعضی ها می گویند چه آسان! بسم الله شروع کنند ببینند می توانند یا نه!؟ خیلی ها شروع کردند وسط کار بریدند. باید بگوییم:خدایا کمکمان کن. امام زمان هم یکی از عبادات عالی و اعمالش همین است اول صبح و اول  و اول شب گریه می کنند برای امام حسین (ع) .

( خدایا ،بار الها! پروردگارا! به حق حضرت ابی عبدالله الحسین (ع) و به حق امام زمان(عج)،مهدی موعود توفیق گریستن بر ابی عبدالله الحسین(ع) را به همه ی ما عنایت فرما.




____________________________________________________________________________________
اقا در اغوش عبد الکریم!!!
جمعه 85 خرداد 19 توسط طلبه

اقا گاهی تشریف می اوردند مغازه ی من یک وقتی حضرت فرمودند:سید عبدالکریم کفش های مرا می بینی؟گفتم:بله اقا جان.فرمودند:این کفش های من نیاز به پینه دارد می شود کفش های مرا پینه بزنی؟گفتم اقاجان من قول دادم به دیگران اگر الان مشغول پینه زدن کفش ها ی شما بشوم به قولم نمی توانم عمل کنم بد قول می شوم.چشم اقا جان نوکرتم حتما پینه می زنم اما اجازه بدهید به قول هایی که دادم عمل کنم بعدا.

برای بار دوم حضرت فرموده:سید عبدالکریم می شود این کفش های مرا پینه بزنی؟می گوید:اقاجان قربانتان بشوم خدمتتان که عرض کردم روی چشمم من قول داده ام به وعده ام عمل بکنم بعدا.برای مرتبه سوم حضرت فرمود:می شود این کفش های مرا پینه بزنی بلند شدم امدم خدمت اقا اقا را در اغوش گرفتم و با دست هایم محکم اقا را نگه داشتم ان قدر خودمانی شدیم که بالاخره«دل و دلبر به هم امیته وینم».انسان به این مرحله برسد که خودمانی خودمانی شود.

سید عبد الکریم میگوید  رفتم جلو حضرت را بغل کردم با دست هایم کمر اقا را محکم گرفتم گفتم آقا جان  من که عرض کردم به دیگران قول داده ام  چشم  نوکرتم  اما اگر این بار بگویی می شود کفش های مرا پینه بزنی  همینطوری  فریاد می زنم ای مردمی که دنبال امام زمان می گردید  بیایید اقا در مغازه من است   حضرت شروع کردن به خندیدن

دست مبارکشان را زدن به پشت من و گفتند: افرین   بارک الله  عبدالکریم من می خواستم امتحانت کنم ببینم برای قول و وعده ات چقدر حساب باز می کنی؟

سید عبدالکریم  ما شما را برای خودمان نمی خواهیم  ما شما را برای خدا می خواهیم هر چه بنده تر باشید  ما شما را بیشتر دوست داریم. 




____________________________________________________________________________________
 
 
درباره وبلاگ


کاش بتونم و بتونید در لحظه لحظه های زندگی منتظر باشیم منتظر حقیقی هر لحظه هر آن منتظر ظهور قبل از اینکه ما مشتاق دیدار اقا باشیم مطمئنا اقا مشتاقه پس بیایم همونی باشیم که اقامون می خوان انشاالله الهم الرزقنی حلاوه ذکرک و لقا ئک و حضور عندک آمین
montazeran_zohooor@yahoo.com
موضوعات
آرشیو مطالب
مطالب اخیر
پیوند ها
پایگاه جامع عاشورا
ابزار و قالب وبلاگ
بندیر
طلبگی و دنیای عشق
کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد !
خیبریان
»»بانــــــوی مطیعـــه««
اماده باشه یاران امام زمان
استشهادی
احساس با تو بودن
مرگ را تجربه کنید
ارمیا
خاطرات باور نکردنی یک حاج اقا
ولایت
گنجینه قصار
وقایع
*اللهم عجل لولیک الفرج*
آیین جوانمردان
یاران ناب
حرف هایم با تو
ازدواج موقت وچالش ها
طلبه ای از نسل سوم
رضوان
مرواریدی درصدف
سبکبالان
محبان مهدی
زن در آینه جمال و جلال الهی
راز خون
طلوع می کند ان افتاب پنهانی
نامه ای به معشوق
یاس خونین
اسوه حسنه
معراجیان
روزنامه اینترنتی عصر ظهور
بقیه الله
کانون انتظار
پایگاه اطلاع رسانی مهدویت
آشنایی با امام زمان (عج)
زندگی نامه
از وفات امام حسن تا غیبت صغری
کتابخانه مهدویت
شبکه منتظر
پوهشکده انتظار نور
مرکز مجازی مهدویت
پایگاه امام مهدی (عج)
مجمع داشجویی ظهور
اجلاس حضرت مهدی (عج)
جمکران نت
گردان فرهنگی مهدی یار
زن و مسئولیتها
بی تو در بیابان بی کسی
خبرنامه
 
آمار وبلاگ
کل بازدید : 276395
بازدید امروز :1
بازدید دیروز : 4
تعداد کل پست ها : 96
امکانات جانبی
دانشنامه مهدویت
پیوندهای روزانه
لوگوی دوستان
 

 

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin