• وبلاگ : 
  • يادداشت : امکان تشرف به حضور امام زمان
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    به نظر من هيچوقت آدمي كه به درجه اي از كرامت رسيده كه حضور ايشان مشرف مي شود، علنآ ادعاي ديدار او را نمي كند و پنهان نگه ميدارد.مگر مورد خاصي پيش بيايد و نزد فرد خاصي به دليلي خدايي راز بگشايد.وظيفه ي اين افراد هم اگر واقعآ خاص بوده باشند راز داريست.

    قابل اعتماد آن حضرت شدن درجه وجايگاه كمي نيست.اول دل انقدر بزرگ ميشود كه تاب ديدن بياورد .وقتي دل بزرگ شد چه نياز به ادعاي ديدارش در برابر خلق. يعني

    آن را كه خبر شد ...خبرش باز نيامد.

    اگر قطب نماي حق را در وجودمان پاس بداريم تا به هوي و هوسها وجهالتها آلوده نشود او را بيشتر خشنود كرده ايم.تا اينكه به دنبال اثبات وجود او گوشمان را شنواي هر خبري اعم از درست يا غلط از ديدارهاي با ايشان بسپريم. چرا كه باب سو استفاده ها را باز كرده ايم. به منش حضرت امام توجه كنيد.كه با مدعيان چگونه برخورد مي كرد.

    پاسخ

    با عرض سلام و احترامگفته شده اگر کسي ادعاي ديدن امام زمان را کرده سخن او مبني بر کذب استاما علماي خاص که يقينا مورد تو جه امام زمان بوده اند مانند شيخ مفيد يا علامه بحر العلوم يا ايت الله مرعشي و خيلي از علماي ديگر در زمان که ايشان زندگي مي کردند تنها شاگردان خاص ايشان شايد اندکي از راز هاي ايشان مر بوط به ملاقات با امام زمان را مي دانستند ان هم مبني بر اجازه اي که خود اقا مي دادند که ان هم علتي دارد و تمامي علمل بعد از مرگشان بود که اسرارشان به همگان گفته شد و شاگردان خاص انها هم که بسيار اندک بودند اجازه داشتند تنها بعد از مر گ ماجرا را بازگو کنند کسي که منتظر است و عاشق است بايد عشق او تجلي کند در رفتارش کسي که عاشق است طاقت دوري محبوب ندارد و اين در صورتي است که اگر واقعا بخواهيم مي توانيم اقا را ببينيم اين عمل امکان پذير است در صورتي که خود را پاک کنيم از زشتي ها و از دلبستگي ها که اين عمل با تهذيب نفس ممکن است و علما هم با بازگو کردن ايم مطلب مي خواستند مردم را متوجه سازند تا خود را پاک کنند هر چشمي و قلبي نمي تواند حضرت را ملاقات کند امام زمان فرموده اند در جواب كسي كه از طرف يكي از علما از ايشان تقا ضاي ديدار كرده اندلازم نيست شما به ديدار ما بياييدتهذيب نفس كنيد ما به ديدار شما مياييم.

    امام زمان فرموده اند در جواب كسي كه از طرف يكي از علما از ايشان تقا ضاي ديدار كرده اند

    لازم نيست شما به ديدار ما بياييد

    تهذيب نفس كنيد ما به ديدار شما مياييم